PDA

View Full Version : Celibecy (a so it spell?) ennyways......

diabolical_Tanya
01-11-2007, 04:35 PM
So mi tek a vow of celibecy, mi deh pan a 6 mont fass an mi ongle have 4 .5 more fi go.

so dis bredda call mi lass night. Wi talk pan phone regula but I have not seen/been wid him fi ova a year. So him a try fi hook up wid mi dis weeken..so mi tell him seh mi off di market fi awhile, so him a dig an dig a try fine out whamekk an who mi deh wid an ray ray. so mi tell him bout di vow an why an what nat......hear him
Him should be an exception to di vow because him neva involve inna di reason fi di vow... /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif

Why men so ready fi run yu dung when dem hear dem kine a tings /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/confused.gif

Suesumba
01-11-2007, 04:43 PM
to break down your resolve..... /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif

diabolical_Tanya
01-11-2007, 04:53 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: SueSumba</div><div class="ubbcode-body">to break down your resolve..... /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/wink.gif </div></div>dem couldan try likkle more mi resolve naw bruk....unless dem pretty like money an have nuff nuff nuff money a puddung pan mi

Pepper
01-11-2007, 04:56 PM
Cause like how yuh nuh get none in a while, him prolly having visions of.....

gullygirl
01-11-2007, 04:59 PM
him figga seh everyting tite up back.. an di glue get replenish...

Suesumba
01-11-2007, 05:18 PM
soh dis glue in shawt supply?

diabolical_Tanya
01-11-2007, 05:24 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: SueSumba</div><div class="ubbcode-body">soh dis glue in shawt supply? </div></div>mi still naw get di glue refernce? is wha do me mek a me one naw gettie?

Suesumba
01-11-2007, 05:38 PM
mi noh getti needa caz as far as mi know wance a woman is sexually aroused she's supposed to have an ample supply of *ahem* unless she is of the age of menopause and experiences vaginal dryness for which there are remedies /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/blush.gif that's the ongle ting mi can tink of.

caz more time wen ooman a yawd a cuss wanna nedda dem always come wid di "yu dry and fayva..." bizniz.... a soh? /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/crazy.gif or young gyal always a brag bout dem glammity which to me is the most stupid thing on the planet /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/rolleyes.gif to imagine. you're reduced to a bit of secretion and yu tek pride inna it /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70400-talktohand.gif

diabolical_Tanya
01-11-2007, 06:39 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: SueSumba</div><div class="ubbcode-body">mi noh getti needa caz as far as mi know wance a woman is sexually aroused she's supposed to have an ample supply of *ahem* unless she is of the age of menopause and experiences vaginal dryness for which there are remedies /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/blush.gif that's the ongle ting mi can tink of.

caz more time wen ooman a yawd a cuss wanna nedda dem always come wid di "yu dry and fayva..." bizniz.... a soh? /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/crazy.gif or young gyal always a brag bout dem glammity which to me is the most stupid thing on the planet /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/rolleyes.gif to imagine. you're reduced to a bit of secretion and yu tek pride inna it /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70400-talktohand.gif </div></div>

And to think all this time I thought GLAMMITY was another word for glamorousness /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif

Serenity82
01-11-2007, 06:48 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body">So mi tek a vow of celibecy, mi deh pan a 6 mont fass an mi ongle have 4 .5 more fi go.

so dis bredda call mi lass night. Wi talk pan phone regula but I have not seen/been wid him fi ova a year. So him a try fi hook up wid mi dis weeken..so mi tell him seh mi off di market fi awhile, so him a dig an dig a try fine out whamekk an who mi deh wid an ray ray. so mi tell him bout di vow an why an what nat......hear him
Him should be an exception to di vow because him neva involve inna di reason fi di vow... /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif

Why men so ready fi run yu dung when dem hear dem kine a tings /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/confused.gif </div></div>

I saw your photo in the photos section. You're really pretty, hope you're using protection! Is 4.5 months really that long to not have sex? Especially considering so many men cheat or are bi and are bringing hiv home to thier wives and g/fs?

loops
01-11-2007, 07:02 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: SueSumba</div><div class="ubbcode-body">mi noh getti needa caz as far as mi know wance a woman is sexually aroused she's supposed to have an ample supply of *ahem* unless she is of the age of menopause and experiences vaginal dryness for which there are remedies /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/blush.gif that's the ongle ting mi can tink of.

caz more time wen ooman a yawd a cuss wanna nedda dem always come wid di "yu dry and fayva..." bizniz.... a soh? /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/crazy.gif or young gyal always a brag bout dem glammity which to me is the most stupid thing on the planet /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/rolleyes.gif to imagine. you're reduced to a bit of secretion and yu tek pride inna it /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70400-talktohand.gif </div></div>

And to think all this time I thought GLAMMITY was another word for glamorousness /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif </div></div>

i learn so much on this site. /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif

loops
01-11-2007, 07:03 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Serenity82</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body">So mi tek a vow of celibecy, mi deh pan a 6 mont fass an mi ongle have 4 .5 more fi go.

Why men so ready fi run yu dung when dem hear dem kine a tings /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/confused.gif </div></div>

I saw your photo in the photos section. You're really pretty, hope you're using protection! Is 4.5 months really that long to not have sex? Especially considering so many men cheat or are bi and are bringing hiv home to thier wives and g/fs? </div></div>

4.5 mos? YES. good luck to you aynat. /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif

diabolical_Tanya
01-11-2007, 07:06 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Serenity82</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body">So mi tek a vow of celibecy, mi deh pan a 6 mont fass an mi ongle have 4 .5 more fi go.

I saw your photo in the photos section. You're really pretty, hope you're using protection! Is 4.5 months really that long to not have sex? Especially considering so many men cheat or are bi and are bringing hiv home to thier wives and g/fs? </div></div>

Thanks S82...it's actually 6 months but I only have 4.5 to go /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif I always use protection...with out fail no glove no love....usually have candy bowl full of condoms on the bedside table with lots of variety. /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cool.gif but to answer you original question 6 months is a heck of a long time /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif

loops
01-11-2007, 07:10 PM
oh that's right...SIX /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek2.gif

/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif
/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif

diabolical_Tanya
01-11-2007, 07:12 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: loops</div><div class="ubbcode-body">oh that's right...SIX /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek2.gif

/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif </div></div>

Thanks Loops...hopefully the next 4.5 are as easy as the last bit....Thank goodness it will be all over before the Calgary Stampede /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif Cowboys /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70377-loveeyes.gif

annshan2
01-11-2007, 07:28 PM
good job Aynat wen mi just cum her mi do it fi 1 yr mi tink mi did a go crazy /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif

diabolical_Tanya
01-11-2007, 07:32 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Annshan</div><div class="ubbcode-body">good job Aynat wen mi just cum her mi do it fi 1 yr mi tink mi did a go crazy /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif </div></div>Really? it was hard? /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif I hope it never gets that hard for me /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif

Serenity82
01-11-2007, 07:48 PM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Serenity82</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body">So mi tek a vow of celibecy, mi deh pan a 6 mont fass an mi ongle have 4 .5 more fi go.

Thanks S82...it's actually 6 months but I only have 4.5 to go /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif I always use protection...with out fail no glove no love....usually have candy bowl full of condoms on the bedside table with lots of variety. /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cool.gif but to answer you original question 6 months is a heck of a long time /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif </div></div>

Is it really? I don't think it is, especially considering the times we're living in.

Bandana
01-11-2007, 09:08 PM
/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70371-jump.gif (((Aynat))) /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70371-jump.gif

I am so happy to hear you did get past new years!!! Even though I lost the bet /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/blush.gif

Setting a personal goal and achieving it is so fulfilling.
You go girl! /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif

The men, they love the challenge I think...

Don't go telling any more of them about this vow of yours, or the 4.5 mos. is gonna seem much longer /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif

I did go 4 years once /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek2.gif
But I had lost my mother, and I withdrew from everybody at that time /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70361-embarassed.gif

After a while it gets easier I think... You think this glue makes it easier??? /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70402-thinking.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70392-silly.gif

You be all glued up ina nother month??? /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70390-shhh.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif

Shine_Eye_Girl
01-11-2007, 09:22 PM
6 months an yu nah dead fi some......lawd mi sis yu betta dan mi...

una nina
01-12-2007, 01:37 AM
<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Aynat_SlvrTush</div><div class="ubbcode-body">So mi tek a vow of celibecy, mi deh pan a 6 mont fass an mi ongle have 4 .5 more fi go.

I've always wondered that too. I think the "challenge" is just too much for them and yes, they think it will be tighter /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/blush.gif if it's been a while... /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70392-silly.gif /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif

skins
01-13-2007, 01:19 AM
In the end the fight will be with yourself.

Understand it pretty cold out West.