• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Re: SUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Originally posted by yardy:
    [qb] One day wen mi pap fi yuh tory a hope yuh luv it
    You are too funny [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] a dat yuh sidung aan doo a day time, a tink yuh seh yuh wukk [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img] [/qb]
    u kno what I need to sleep

Sweetsop please not to call up mi name inna u suss ... is not my fault mi inna slavery so mi no have enough time fi iggle.... **** cutyeye****

[img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img] Good job girl! mi want fi know a who get proposal come with the suss girl ... i'll take PM [img]/forums/images/graemlins/wink.gif[/img]

Originally posted by Sweetssop:
    [qb]no u didnt call me a liad did u.....lard havs massy pon har [/qb]
    Sarry, yuh juss chat wah nuh guh suh.

(((SS))) yu de best girl....tell yu out de young blood dem [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

(((((SS))))) if she good..,

bigup my girl., u a gwaan chroo man., [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

bigup to all igglers.., (((Ja.com))))
    “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

Mi rackstone a wey Bandi get dat dey ole sang dey Fram I come to see Janie...dat dey sang a wey mi granny use to play ring game wid een fi har days...bwoy ie look like a sey Bandi is really a ole man like wha Ctry did tell mi waan lang time now but mi nay waan fe believe har caa chroo mi kno sey him a cow teef mi did tink sey him young...
    Das why mi noh skin up enuh! [img]/forums/images/graemlins/mad.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/mad.gif[/img]
    "I'll do anything for love, but I wont do THAT! "
    -Meatloaf

Originally posted by bandido1:
    [qb]
    Mi rackstone a wey Bandi get dat dey ole sang dey Fram I come to see Janie...dat dey sang a wey mi granny use to play ring game wid een fi har days...bwoy ie look like a sey Bandi is really a ole man like wha Ctry did tell mi waan lang time now but mi nay waan fe believe har caa chroo mi kno sey him a cow teef mi did tink sey him young...
    Das why mi noh skin up enuh! [img]/forums/images/graemlins/mad.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/mad.gif[/img] [/qb]
    wha mek u noh skin up now paps [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

tenks, mi have to call out you name cause is you duty to give suss 5 days a weeks
    Let me use my head and not my heart

Originally posted by Leonie:
    [qb] tenks, mi have to call out you name cause is you duty to give suss 5 days a weeks [/qb]
    [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

smaddy holee me, ~~~woooiiieeeee~~~~~
    “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

Originally posted by Leonie:
    [qb] tenks, mi have to call out you name cause is you duty to give suss 5 days a weeks [/qb]
    u need and [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]ray: [img]/forums/images/graemlins/tongue.gif[/img]ray: