• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Re: Anedda emba-rathing hexpirience

Originally posted by mountaingal:
    [qb] so you claim de wayward braid or wah?

you betta pray my man let aff sittn so oonu get back to a level playing field an im no ha nuttn ova you. maybe you shoulda check if im shave im chest hair or sittn like dat... [/qb]
    CLAIM WAH???? u mad? No sah. wen im aks if a fimmie mi seh, nope, not ennymore, an i sumile my dirtyiss sumile. i weak i weak i weak a weak so till!!! wat a man wickid!!!!!!!! [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] dat likkkle dutty stinka a try show mi up. i gwey plant tylit paypa pan im shoes or supm

***BOAL***

Mi side ah hat mi... [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

Tuffy you are the best. [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

Tuffy.., u is killing me, [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

nuh plant de tilet paper inna him shoes, try soothe him back and put it inna him pants back..., [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] dat whey serve de bugger right,
    “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

((((Tufffy)))) - mi laff til mi yeys watah bad bad - mi son here tinks mi nuts - I tried to read your poas to him innna patwah, but him cyan unnastan, and it just lose all tings in henglish.
    Jah bless you girl, you too funny [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]
    'Injustice anywhere is a threat to justice everywhere. We are caught in an inescapable network of mutuality, tied in a single garment of destiny. Whatever affects one directly, affects
    all indirectly' MLK Jr 4/16/63 Birmingham Jail letter

Originally posted by igglesfan:
    [qb] - mi son here tinks mi nuts - I tried to read your poas to him innna patwah, but him cyan unnastan, and it just lose all tings in henglish.
    [/qb]
    u know it.., [img]/forums/images/graemlins/laugh.gif[/img]

a same suh me deh a work and sometimes a laaf so till, and so sometimes me co worker hear me, and ask a whappen, den me haffe a try explain it inna english...,
    “Those who know your name will trust in you, for you LORD, have never forsaken those who seek you” (Psalm 9:10)

BOAL!!!

[img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

[img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

and to think I nearly miss dis!!

*anodder poas a di week to baxide* [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
    Common sense ain't common sense. Everybody ain't got it.

[img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] Hush (((Tuffy))) [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
    [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

Originally posted by UG:
    [qb] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

and to think I nearly miss dis!!

*anodder poas a di week to baxide* [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [/qb]
    I agree...beg unno sticky dis fram now....mi belly. [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]

DWl..aye sah.. mi heart yaaaa.. [img]/forums/images/graemlins/704555_dwl.gif[/img]
    Don't cry because it's over;
    smile because it happened.