• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 1 of 8 123 ... LastLast
    Administrator

10 Things you'll miss about AirJ

Yes, there was the hundreds of lost luggage every Christmas, delayed and canceled flights, and an occasional disgruntled employee.

But for over 40 years, it was a "Little Piece of Jamaica - That Flies".
    With the current administration's plans, Air Jamaica as we know it, will cease to exist this year.

What most will you miss about AirJ?

Administrator

Re: 10 Things you'll miss about AirJ

I'll miss...

<ul style="list-style-type: disc">[*]1. Reading<span style="font-weight: bold">Sky Writings</span> - one of the finest inflight magazines ever published.[*]2. Hearing the <span style="font-weight: bold">J'can hoxent</span> on the PA both from the flight deck and the cabin.[*]3. Flying with the <span style="font-weight: bold">proud and professional </span>crew that have ensured a perfect <span style="font-weight: bold">safety record </span>in the 40 years of operations.[*]4. Hearing the phrase &quot;<span style="font-weight: bold">Dis flight will take us over WATA</span>&quot; during the safety briefing. [*]5. Watching hot body gyal <span style="font-weight: bold">Rachel</span> on the 'Island Stylee'[*]6. Getting a <span style="font-weight: bold">bly</span> at check-in when me a try to walk wid 5 grip that weigh 3 ton.[*]7. Hockey an Saltfish breakfast, curry chicken dinner, fruit punch and <span style="font-weight: bold">St. Mary's </span>banana chips![*]8. Group <span style="font-weight: bold">mawnin hexcercise </span>conducted over the PA by the purser on the trans-Atlantic flights.[*]9. Chatting up the <span style="font-weight: bold">beautiful flight attendants </span>in the back galley. [*]10. Watching entertainment provided by some of our fellow Jamaicans when dem tek to de sky! <span style="font-weight: bold">The drama </span>at check-in when dem reach late, the &quot;Lawd Jeezas we ded&quot; when de turbulance lick, and the bad wud weh drap weh de grip dem turn up missing on arrival. Priceless.[/list]

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body">&quot;<span style="font-weight: bold">Dis flight will take us over WATA</span>&quot; </div></div>

Sounds a great experience, a flight on Air Jamaica. Sadly I have yet to experience it - probably never now.

Was booked on one but &quot;life is what happens while making other plans&quot;............(John Lennon).
    Things turn out best for those who make the best of the way things turn out - Jack Buck

I'll miss...

* 1. Feeling like I was still at home.
    * 2. Flight attendants speaking to me as if they had known me for a long time and trying to guess what I wanted to eat or drink.
    * 3. Trusting and feeling safe with pilots who always said what I wanted to hear when I wanted to hear it and most time landed the plane widdout jerkin out mi soul case.
    * 4. Reading Sky Writings.
    * 5. Flying over Cuba when some people aren't allowed to do so.
    * 6. Removing Sky Writings and other reading material from the plane.
    * 7. Having a chance to get another hot breakfast with callaloo, saltfish and bammy!
    * 8. Feeling flight attendants rubbing against my shoulder when walking by or standing beside me - a reasonable compensation when I didn't get a window seat.
    * 9. Watching the flight attendants as they walked away.
    * 10. Hearing questions like &quot;what kine a tea yuh have?&quot; from other passengers.

lol a good ting dem neva have a retirement pawty and invite me fi speak for dese wd be my fondest memories of air j

1. wan time mi did a fly guh a yaad an when mi guh check eeen mi had 17 lbs more dan mi should di bredda at di counta seh baby if yuh gi mi yuh numba mi can put chroo dah bag yah ennuh. I shudda did married him ennuh cause mi wudda did get free flight

2. wan time mi siddung inna mi seat and hear wan meek voice seh &quot;excuse me marie, gyal yuh nuh memba mi an u use tuh guh mayfield all age school and di ooman tan up deh di whole flight a chat tuh mi&quot; wan piece a mixup by di tme mi reach yaad mi know who dead who married whofah husban leff dem who a gi who bun and wat was di real reason maws chawlie neva want we school pickney ova him yaad

3. wan odda time mi did a come fram yawd an mi had a connectin flight suh mi dress comfortable mi guh uppa di counta, hear di man inna him speaky spokey hoxcent nuh wid him eyes pan di brestesses (comfortable shd be read low cut top jeans and flip flops) &quot;awmmmm Ms. Marie, I can switch you to first class for free or give u a direct flight to NYC so that your pretty lil feet wont have to walk&quot; di man was suh smooth that him neva axe fi di numba but mi geem. an still mi neva married him needa kisstoot dyam strikin eediat gyal me be ennnuh

4. Den di fort an final memory was wan time mi buck up wan bredda weh did wuk fi versair an fi impress mi him fix mi a fruit plate suh when everybody else a nyam fidem likkle food fi mi come nicely wrapped. wishpawt else pan wish odda airline dem tings yah cudda happen
    Friends don't let friends sleep alone
    http://www.youtube.com/watch?v=OuaX2xpAce0&amp;NR=1

Administrator

Yuh know seh if yuh marrid me still de free flight coulda run.

My most memorable AirJ flight wasn't even on AirJ!
    Dem substitute one bruk up Ryan Air International piece a contraption an dem try fi kill off de whole a wi!

But mi tell dat tory layta caw mi late fi de gym.

mek i see...

1. hearing about the flying capabilities of &quot;<span style="font-weight: bold">Dis Eye-yun Bird</span>&quot;
    2. the inflight entertainment and mi not talking about the movies and chunes. Mi talking about all di smaddy weh have 4 ovasize grip daht each weigh one ton and still a beg di attendants fi give dem a bly.
    3. Hearing the attendants tell di 'mericans that dem nu have nu &quot;Baycon n' Heggs&quot;, as dem ongly have &quot;Hawkee n' Saltfish: the Jamaycan National Dish&quot;
    4. Mi will neva miss di 8 oclock AM flight daht nu leave till 10:30 , but now daht mi think bout it...di flight neva reach late yet
    5. Champagne fuss ting in di mawnin coming out of Baltimore
    6. Lawd di pilot dem
    7. Hearing the Flight Crew say: &quot;If it's your first time here, Welcome to Jamaica. If you have been here before...<span style="font-weight: bold">Welcome Home </span>
    8. Flipping through Sky Writing Magazine
    9. Di pryahs ahn di amount of time Jeezas get call fi &quot;come dung offa you chrowne fi tek di plane fram di pilot hands...O gawd...cah im need you guidance bad Lawd fi land di plane safe Jeezas.&quot;
    10. di final applause when the plane land.
    Hurt people, hurt people.

me will miss the stocious hoccents of the stewardess dem

feeling like me home from me in the chaka chaka line at the airport : the woman have 10 suitcase and a beg me fi tek one fi har; the man behind me weh a try bruk the line; and the people dem weh dress to backfoot like is bashment them heading for as soon as them step off the plane
    “Be kind, for everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.”

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: CeaBee</div><div class="ubbcode-body">me will miss the stocious hoccents of the stewardess dem

feeling like me home from me in the chaka chaka line at the airport : the woman have 10 suitcase and a beg me fi tek one fi har; the man behind me weh a try bruk the line; and the <span style="font-weight: bold">people dem weh dress to backfoot like is bashment them heading for as soon as them step off the plane</span> </div></div>

yes, man. i dead.
    when mi seh dem dress to di nines. dem outfit complete wid di sunglasses (wid di tag still pon it... )
    Hurt people, hurt people.

Administrator

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: ILP_N_Belly</div><div class="ubbcode-body">di amount of time Jeezas get call fi &quot;come dung offa you chrowne fi tek di plane fram di pilot hands...O gawd...cah im need you guidance bad Lawd fi land di plane safe Jeezas.&quot; </div></div>