• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast

Re: 10 Things you'll miss about AirJ

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body">

Yuh know seh if yuh marrid me still de free flight coulda run.

My most memorable AirJ flight wasn't even on AirJ!
    Dem substitute one bruk up Ryan Air International piece a contraption an dem try fi kill off de whole a wi!

But mi tell dat tory layta caw mi late fi de gym. </div></div>

rawtid mek mi guh get di numba fram z fi di obeah man fi kip awf di ol cridell dem awfa wi relayshanship. a demyah kine a benefit mi a get? good ride wid benefits kissmineck. mi gawn buy mi frak. lol

wan more memorable moment - yuh eva realise a di ongle airline mama can tek out har bible pan an pray before wi tek awf an nobody nuh call homeland security pan her.

yuh eva siddung side a smaddy wid fry fish a guh bak a farrin an u mout a wata fi some an di ol bad mine critchowl tek out di fry fish wid bammy an a nyam it side a yuh an yuh bex for it smell good nuh baxide.

kissteet

an tell mi sinting is wahmek di pilot dem did tan suh. rahtid ie come eeen like demya pilot yah did bawn juss fi air j mi seh sweeta dan dem u cudden fine.

mi know di nexx time mi fly airj mi gwine have a serious 'tude
    Friends don't let friends sleep alone
    http://www.youtube.com/watch?v=OuaX2xpAce0&amp;NR=1

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: ILP_N_Belly</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: CeaBee</div><div class="ubbcode-body">me will miss the stocious hoccents of the stewardess dem

feeling like me home from me in the chaka chaka line at the airport : the woman have 10 suitcase and a beg me fi tek one fi har; the man behind me weh a try bruk the line; and the <span style="font-weight: bold">people dem weh dress to backfoot like is bashment them heading for as soon as them step off the plane</span> </div></div>

yes, man. i dead.
    when mi seh dem dress to di nines. dem outfit complete wid di sunglasses (wid di tag still pon it... ) </div></div>

lol woieeeeeeee a chroo ennuh.

yu mean the ten things you wont miss like losing your luggage
    Im not in denial, I just refuse to see your reality...

yeah they lost one a mine recently....i will miss di shelly rice an peas an tuff chicken...or di rubbery escoveitch fish fillet wid di tuff bammy
    <span style="font-style: italic">But si yah! Yu nuh easy! [img]<<GRAEMLIN_URL>>/704555_dwl.gif[/img] [img]<<GRAEMLIN_URL>>/70394-bawlout.gif[/img]</span>

the stewardess dem well prime like dem live next door to yuh

<span style="font-style: italic">me and the toddler pan the plane and the toddler a bawl dung the place
    <span style="font-weight: bold"><span style="text-decoration: underline">male</span></span> stewardess walk come up to mi seat and ben dung inna the aisle</span>

<span style="font-weight: bold">stewardess:</span> miss yuh can give di baby some breast so she can stop the crying ? is the breast the baby want ?
    <span style="font-weight: bold">me:</span>
    “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: ILP_N_Belly</div><div class="ubbcode-body">
    4. Mi will neva miss di 8 oclock AM flight daht nu leave till 10:30 , but now daht mi think bout it...di flight neva reach late yet
    </div></div>

Dem really know how fi mek up flying time fi tru...

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: H_O</div><div class="ubbcode-body">yu mean the ten things you wont miss like losing your luggage </div></div>

that happens on every airline

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">the stewardess dem well prime like dem live next door to yuh

<span style="font-style: italic">me and the toddler pan the plane and the toddler a bawl dung the place
    <span style="font-weight: bold"><span style="text-decoration: underline">male</span></span> stewardess walk come up to mi seat and ben dung inna the aisle</span>

<span style="font-weight: bold">stewardess:</span> miss yuh can give di baby some breast so she can stop the crying ? is the breast the baby want ?
    <span style="font-weight: bold">me:</span> </div></div>

This is a classic
    Your belief don't make you a better person, your behaviour does. Love is what we were born with, fear is what we learn.

Administrator

I think this has stopped years ago, but at Sangster a very sweet sounding lady used to announce arriving flights:

&quot;Air Jamaicaw is Pleased (yuh could hear her smile) to annouce the arrival of flight zero one zero from Noo Yawk&quot;

There are so many things I will miss but will certainly miss the direct flight from LAX into Mo Bay. Flew American into Miami last summer and will have to do it again in July. I just hated it. On my return trip missed the flight from Miami to Lax and had to spend the night in Miami it was not a fun experience for sure...