• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
    Administrator

Re: How Jamaicans.com Began Pt1:Upcoming 16th birthday

When its hot in the jungle of peace I go swimming in the ocean of love.....

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Fern</div><div class="ubbcode-body">Rasta-far-I, this should be good reading X. Hope mi get di time fi read more. Like Ensome, mi waiting fi di pawt bout di day mi jine cause I don't memba. Can't believe about 11 or 12 yrs (and several alias) since mi enta dis place, wow.

Jazz, tanks fi di heds up. As fi dat big farrid, frag yeye, gloden brown, ratten teet bway, mek him galang. Him lucky mi change mi ways or a woulda TO.... cho! Whoooossssaaaaah...!!! </div></div>

Yes change fram bullfrog to jankrow

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: jahlive</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Fern</div><div class="ubbcode-body">Rasta-far-I, this should be good reading X. Hope mi get di time fi read more. Like Ensome, mi waiting fi di pawt bout di day mi jine cause I don't memba. Can't believe about 11 or 12 yrs (and several alias) since mi enta dis place, wow.

Jazz, tanks fi di heds up. As fi dat big farrid, frag yeye, gloden brown, ratten teet bway, mek him galang. Him lucky mi change mi ways or a woulda TO.... cho! Whoooossssaaaaah...!!! </div></div>

Yes change fram bullfrog to jankrow </div></div>

Yes yes lawd! Ef mi did know seh all dis a gwaan mi quit mi work an siddung yasso a daytime fi watch Jahlive an Fern trace wan anedda. Dem is a set. An wen Jazz and Jahlive start mi affi hole mi belly battam di way ow mi a laugh suh hard.

Mi cannat believe seh a eleben ears now mi jine da site ya. Mi lickle princess wenna cupple munts ole. Now shi tun big ole grayback ooman af 11. Das ow lang, Mi cudden even duh di people dem wuk a daytime sayka ow mi siddung pon boardlane a chat fawt day an nite. Wen mi gaw mi yaad a nitetime mi used to quick time tek care a mi housebizniz suh mi cudda come back pon ya, Lickle moas mi husban <span style="font-weight: bold">Presafut</span> lef mi. Suh im decide seh ef im cyaan beat wi, im muss jine wi.

Wi used to kip some nice, nice bashment. Mi even travel to a few. Those were the days.
    Rich people do poor things and stay rich. Poor people do rich things and stay poor.

This is exactly why mi had to come look fi unu. Unu a good people.
    <span style="font-size: 14pt">Ecclesiastes 12:13</span>
    <span style="font-style: italic"><span style="font-family: 'Georgia'">Now all has been heard; here is the conclusion of the matter: Fear GOD and keep His commandments, for this is the whole duty of man.</span></span>

<span style="color: #3366FF"><span style="font-style: italic">Yuh done know!!! (((((Jahlive))))
    </span></span>

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: jahlive</div><div class="ubbcode-body">

<span style="font-weight: bold">Venny still a look good doe </span>. </div></div>
    <span style="font-weight: bold">A we sey IGLAZ FI LIFE!!!</span>

http://img707.imageshack.us/img707/7892/buju.jpg

Administrator

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Ensome</div><div class="ubbcode-body">suh wait deh lickle...X-man yuh naw done di story? Cawz mi a wait fi di pawt wen yuh menshan wen mi jine di site. A 10 years ago dat. No! Is 11 years cawz di lilly dry foot gal weh mi did jus gi birt to tun 11. </div></div>

Wow, me membah di fuss time me meet har, she was in one a dem portable baby carrier seat. A suh time fly.
    7/5th of all people do not understand fractions.

Dishwasher

<span style="font-weight: bold">Getting the Domain name, Website Hosting Circus</span>

Getting a domain name today takes less than 10 minutes. In the early days getting a domain name was a painful process for companies as well as individuals. It was mainly companies buying domain names not individuals. Everyone was buying domain names were parking them to resell later. Because of this parking it became even harder to register a domain name. I had just dissolved Nuff Respect.

Network Solutions was the only company/organization that provided domain names. They requested so much paper work I was wondering if they wanted blood and my first born child. Back then you had to fax everything.

When there is so much paper work you can expect “hiccups” in the process. It took me almost 2-3 months to secure the name. In fact the website was actually online before I got the domain name. The next step was hosting the domain name which is a little different from hosting a websites on someone else’s domain. For the techies out there the forms we currently use for DNS is a God send

. In the past you were communicating by phone and sometimes email with the technical team of the hosting company to get your domain name working.

In the midst of trying to get my domain name up the ISP/hosting company got sold. This was not unusual as ISP/hosting consolidation was the norm in the mid to late 1990’s. Companies kept merging.

The ISP consolidation was especially frustrating for regular internet surfers because of the technical changes you had to make on your home computer. Each time the ISP merged you had to reconfigure the software you used to access the internet, your mail program (I was using Eudora for email back then) and sometimes your dial-up modem.

The hosting company was now Hiway.net which eventually was bought by Verio which is still around today. I eventually had to move again because of bandwidth issues and pricing.

Eventually the domain name got online and De Website on Jamaica became Jamaicans.com.
    Out of Many One People Online
    http://www.jamaicans.com

Administrator

Looks like Xavier's updates will be coming quarterly.

7/5th of all people do not understand fractions.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Pepper</div><div class="ubbcode-body">Looks like Xavier's updates will be coming quarterly.

</div></div>

bu tit almoas look like him wan tho done de story deh so

XMAN!!!! HALLEEEOOOOOO!!!!

I remember Blackie &amp; Midnite, Fla Bashment, &amp; soo many others!
    Today too political.
    di sheep mus learn to respek di shepherd