• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 2 of 81 FirstFirst 12341252 ... LastLast

Thread: oh yes i am!

Re: oh yes i am!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body"> </div></div>

is her big belly the cat sleeping on..she set up nursery and buying pram soon
    “Be kind, for everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.”

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: CeaBee</div><div class="ubbcode-body">Cornelius

me see that name today and it made me smile </div></div>

mi ok wid mekking di old new but dat deh name a come from waaaay back cb

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body"> </div></div>

gen, u a pull a tulip pon mi? wah u confused bout?

Maybe a cause mi head a hurt mi but mi nuh understand what this thread is about. Mi think is a cat yuh was adopting fi keep Missy company
    “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: CeaBee</div><div class="ubbcode-body"><span style="font-weight: bold">Cornelius</span>

me see that name today and it made me smile </div></div>

Hurt people, hurt people.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">Maybe a cause mi head a hurt mi but mi nuh understand what this thread is about. Mi think is a cat yuh was adopting fi keep Missy company </div></div>

hush. no, mi having a likkle boy on dec 7.

his due date was christmas day but medical reasons mek mi having c-section early.

Flippin heck!!! A so mi late???? Congratulations!!!!!! Lawks, mi cyaa wait fi si im!

Are you gonna have him at home???

Every obstacle is an opportunity in disguise.

Congrats Frenchie

You did deh pon Tanya list?

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Nunya</div><div class="ubbcode-body">Flippin heck!!! A so mi late???? Congratulations!!!!!! Lawks, mi cyaa wait fi si im!

Are you gonna have him at home??? </div></div>

thanks nunya. u nuh late. mi juss buss it a few mins ago.

no, no romantic home birth fimi. i'm considered high risk so it will be all surgical. i had fibroid surgery last year and they went thru the walls of my uterus. so true as how they had to cut thru the walls fi get dem out then sew it up, dem nuh tink mi can live thru contractions and pushing. so scheduled c-section.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Ms Exced</div><div class="ubbcode-body">Congrats Frenchie

You did deh pon Tanya list? </div></div>

LOL. Thanks ms exced. u know seh when tanya put mi pon har list mi did just breed. she never know yet tho