• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 3 of 81 FirstFirst 123451353 ... LastLast

Thread: oh yes i am!

Re: oh yes i am!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: diabolical_Tanya</div><div class="ubbcode-body">http://www.jamaicans.com/forums/ubbt...81#Post1230281

</div></div>

check

Administrator

Congratulations Frenchie

Ahm so now u come to wi cause u need a name cause u done know seh we come up wid good names

You must be soo excited

Now... mi waitng fi smaddy fi ask all the relevant questions

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Click to reveal.. <input type="button" class="form-button" value="Show me!" onclick="toggle_spoiler(this, 'Yikes, my eyes!', 'Show me!')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">is dahjah the father?</div></div></div>
    If you don't fight for what you deserve, you deserve what you get.
    We are > Fossil Fuels --- Bill McKibben 350.org

Ohh Congrats FT mi never even hear yuh mention seh yuh wanted pickney mi can't wait fi see him

why yuh tek suh long fi tell we ? Cho. Mi not good wid surprises dats why mi tun fool and confused

mi all think yuh was new moderator down here since yuh mention admin button \o/ suh mi guh dunga feedback fi see if dem did announce it
    “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Kia</div><div class="ubbcode-body">Congratulations Frenchie

Ahm so now u come to wi cause u need a name cause u done know seh we come up wid good names

You must be soo excited

Now... mi waitng fi smaddy fi ask all the relevant questions

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Click to reveal.. <input type="button" class="form-button" value="Show me!" onclick="toggle_spoiler(this, 'Yikes, my eyes!', 'Show me!')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">is dahjah the father?</div></div></div> </div></div>

thanks kia. mi will tek any help wid di name department. mi tek suggestions and keep a list den di plan is when him born and mi see him personality, den mi will decide.

since u ask, no dahjah never breed mi i did ivf using one a mi buddy's sperm pun intended

how yuh feeling now Frenchie?

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Gen</div><div class="ubbcode-body">Ohh Congrats FT mi never even hear yuh mention seh yuh wanted pickney mi can't wait fi see him

why yuh tek suh long fi tell we ? Cho. Mi not good wid surprises dats why mi tun fool and confused

mi all think yuh was new moderator down here since yuh mention admin button \o/ suh mi guh dunga feedback fi see if dem did announce it </div></div>

gen i always wanted but my last partner had mommy issues so she wasn't ready until now that mi decide fi dweet she a bawl seh she leff mi

i've raised my little sisters and fostered a kid so mi tink mi ready.

as to why mi never mention it before. well mi not even tell people who mi know who deh pon facebook much less. mi tell a small group who a mi true fren and of course mi fambily know. i also have a private group on fb weh mi share updates and ting caw mi friend dem and family spread out all over - none a dem nuh live near me.

as for here - there are a few rabid haters (who mi still a wait pon) dat mi never even waan deal wid when mi have other things pon mi mind. now mi more settled so mi a tek mi chances

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Peasie</div><div class="ubbcode-body">

how yuh feeling now Frenchie? </div></div>

she already ansa that question

u and gen must read thru the thread before unnu poas
    “Be kind, for everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.”

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Peasie</div><div class="ubbcode-body">

how yuh feeling now Frenchie? </div></div>

mi alright peasie. mi nuh have nuh major symptoms. since monday di exhaustion come back and mi had to take a nap in the day. today i worked from home so i spent the day on the couch because i could

Congratulations FrenchT!

Mi was going to ask but you gave the answer..

Congratulations and keep wi update to date (((FT)))