• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Re: ARJEN........

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: iluvportland</div><div class="ubbcode-body">Mi juss finish nyam di Peanut Porridge..... [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif[/img]

Mi neva know wah name horse tonic suh mi lef daht out </div></div>

ooh I am soo jealous.. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/cry.gif[/img].me get de Cream a Wheat..but de store neva have raw peanuts.. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif[/img]

so it was good den? [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70402-thinking.gif[/img]

Monk. invitations to porridge pawty in de mail..everybaddy haffi bring a porridge dish [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/grin.gif[/img]

&quot;Winter is coming&quot;
    &quot;Hear me roar&quot;
    &quot;Ours is the fury&quot;

Re: ARJEN........

lawks it was good, esie? [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/bannana_purple.gif[/img]

mi go inna di kitchen early dis mawnin ahn ask di current mr. ilp what im was doin. here im..."mi seein if mi can mek some ah daht porridge before mi lef out fah work" [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70394-bawlout.gif[/img] [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif[/img]

mi gwine try di homony ting maybe dis weekend [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img]
    Hurt people, hurt people.