• Login:

Welcome to the Community Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 1 of 16 12311 ... LastLast

Suh mi guh back...

an mi tek nuff pix dis time a what a gwaan roun de place in relation to construction. From a month ago to now mi si whole heap a progress a gwaan.
    As I said inna de lass poas dem nuf infrastructure building a gwaan all bout de island. Anyone who a complain bout wah dem a duh in relation to the build of road is a dyam heedyat. Time was cutdown nuff from one place to another, suh dem ppl jus labba labba, anyhow here goes...

The journey stawted wid mi drive to ft. lauderdale. Nice drive till I reached Ohio [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek2.gif[/img]

Ok done wid ohio into Kentucky

Georgia

dem love dem eedyat flag doe ee?
    <span style="font-style: italic">make my enemy my footstool</span>

Re: Suh mi guh back...

[img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70409-waytogo.gif[/img]
    Fiyah Bun ..

in the midst of a Georgia swamp out by Savanna, a wundah wah dem duh deh [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70402-thinking.gif[/img]

Florida de blurr is from de speed mi did a chravel, Compry kno bout dem speed deh [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif[/img]

Ahright mi reach a de yaad in Kingston now an mi a sekkle een all a dash sum tings down pan de bed, dis a weh mi head ress inna de capital "sometimes"

every room it's own bachroom

Aftah dis it was mek some fone calls to a few studio's, get prices, mek dem kno wah mi waan fi duh etc. But den mi decide fi gi one a mi fren dem who used fi deh bout ya a call. Yuh kno mi actually figet har j.com name [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/confused.gif[/img] she used to be based in england and she live a st.thomas now.
    Anyhow it turns out fi har nephew have a studio deh a Port More, suh mi an him link an mi trod tuh de studio chewsdeh mawnin'
    That would have been feb.20th 2007

hate to drive in dis .. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/eek2.gif[/img]

Fiyah Bun ..

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Emperah_dahJah</div><div class="ubbcode-body">in the midst of a Georgia swamp out by Savanna, a wundah wah dem duh deh [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70402-thinking.gif[/img]

</div></div>

dat is pollution ... [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif[/img]
    Fiyah Bun ..

dese ar actually pix one the way back from the studio (Port More) back to kingston fi guh si a nex cousin up a warika.

Wow Dahjah, this nice enoh!

Mi curious as to why you did jrive ah Flaridah firs?

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Nanook</div><div class="ubbcode-body">Wow Dahjah, this nice enoh!

Mi curious as to why you did jrive ah Flaridah firs? </div></div>

Mi ha place fi stay dung deh an mi did haffee look aftah sumtings down deh. And because i can [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif[/img]

But nuff a dem set uppa yaad bettah den moas a wi a foreign still

Yep, that's a whole heap better than my bedroom, although I love it still. Cool, cause you can! I like that answer!!!

[img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/notworthy.gif[/img]

Aye sah. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/rolleyes.gif[/img] I'll have you know I don't drive as fast as I use to. It took me a whole 2 hours and 50 minutes from Southfield to Brampton the other day.

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Emperah_dahJah</div><div class="ubbcode-body">Florida de blurr is from de speed mi did a chravel, Compry kno bout dem speed deh [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/704555_dwl.gif[/img]

</div></div>

This bedroom would make me dizzy. Dem need fi add some odda colours. [img]/forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/70402-thinking.gif[/img]
    I have been driven many times to my knees by the overwhelming conviction that I had absolutely no other place to go. -- Abraham Lincoln