Boardite Group" /> Boardite Group RSS Feed" href="http://www.jamaicans.com/forums/external.php?type=RSS2" /> Boardite Group - Best of Jamaicans.com - RSS Feed" href="http://www.jamaicans.com/forums/external.php?type=RSS2&forumids=37" /> 10 Things you'll miss about AirJ - Page 7
  • Login:
- Powered by vBulletin" />

Welcome to the Community Forum. For boardites on facebook join our Boardite Group.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 7 of 8 FirstFirst ... 5678 LastLast

Re: 10 Things you'll miss about AirJ

Twiney who would have thunk dat seeing a pictra of an aircraft would mek yuh feel so hemotional eeh?

Mi always tek such pride ina AirJA wid all its woe..how much odda small island can sey dem have a national airline. Now wi ago loose such a symbol of wi proud nation

Mi sey mi did a write di eulogy and mi jus stap. It was hard to come up wid suitable punch lines. Mi cyan fine any humor in dis loss.
    <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

Yuh know wendy them no fly come where mi deh but mi will miss them ... i remember my first flight with them back in 1996 after a AA experience in 1995 and I had to wonder if the pilot them go different pilot school cause I must be honest of all the airlines I have flown with they have been the best.... and mi torturing mi self since mi put one of them picture as mi desktop background

Administrator

(((Twiney an Wendylina)))

Tek bad ting mek joke is much easier wid smaddy else bad ting don't?

Administrator

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body"> With all the evolutions one thing stood the test of time and that is our signature DoctorBird on the Tail </div></div>

Yuh seet!
    Mi nuh know what breed a bird CAL flies, but it cyaan compete wid de docta!

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body"><div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Wendilina</div><div class="ubbcode-body"> With all the evolutions one thing stood the test of time and that is our signature DoctorBird on the Tail </div></div>

Yuh seet!
    Mi nuh know what breed a bird CAL flies, but it cyaan compete wid de docta! </div></div>

look like it badda dan di Docta..
    <span style="font-style: italic">&quot;only true geniuses and/or dillusional ediots create their own quotes&quot;
    -xKs
    &quot; a Nation gets the Leadership it deserves..&quot;</span>
    -xKs (Dec 29,2011)

dis nuh rite mi waaan bak wi plane.........
    Friends don't let friends sleep alone
    http://www.youtube.com/watch?v=OuaX2xpAce0&amp;NR=1

Administrator

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Queen_of_d_A</div><div class="ubbcode-body">
    dis nuh rite mi waaan bak wi plane......... </div></div>

If you got $120US (million my dear) and wear green most days then I'm sure
    the most honourable Orrete will entertain your offer.

Administrator

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PIkvasUxuio"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/PIkvasUxuio" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

Actually, that's US$1.2 Billion (wid a B!!)

Administrator

It's either 10 Billion J or 120 Million US.
    I'm sure whichever currency you decide to use, de government will rob you on the exchange rate.