Boardite Group" /> Boardite Group RSS Feed" href="http://www.jamaicans.com/forums/external.php?type=RSS2" /> Boardite Group - Best of Jamaicans.com - RSS Feed" href="http://www.jamaicans.com/forums/external.php?type=RSS2&forumids=37" /> ASWDI Ticker... - Page 4
  • Login:
- Powered by vBulletin" />

Welcome to the Community Forum. For boardites on facebook join our Boardite Group.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 4 of 34 FirstFirst ... 2345614 ... LastLast

Thread: ASWDI Ticker...

Re: BASHMENT PHOTOS - ASWDI Ticker

eeh heeh an smaddy did get up an pint dat out to har

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Magix</div><div class="ubbcode-body">But seeyah!
    Bashment a keep an mi nuh invite?
    Fi mi book nuh fi get sign?
    What a crosses! </div></div>

Yuh si how Pilot People love tell lie

No yuh tell mi seh yuh a go fly a yuh Dubia an all ova di worl an noh have noh time fi noh book Bashment!

Sen di book come mek a sign it .. Mi have a few choice words fi put in deh
    <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

LOL Peasie - I should have had security fling yuh behine out fi dat unrully outburst

Every morning I visit my email IN Box ... the reader feedback and comments are always so uplifting. I spend some time and respond to everyone of them to show my appreciation for them taking the time to write.

This email struck me though... check this out. This lady is from Canada and is talking about a parody I wrote back in 1999/2000 there about. Amazing.

<span style="color: #000066">Joelle (may I be so brave to call you by your first name without meeting you?)

A friend of mine sent me your site link and am really happy he did. I thoroughly enjoy reading your site especially your Laugh Corner. <span style="font-weight: bold">I am often called upon to read dialect poetry and prose in Ottawa and not so long ago someone sent me the parody on the Jamaican Bus in an email - author unknown. It was read at a tribute I organized for Miss Lou and the audience went crazy throughout the reading! Now I know who the author is and accept my congratulations.</span> Whenever I read it in the future, you will be given the respect and acknowledgment due to the great piece of writing. Thank you.
    Sent 01:19:32 PM UTC, Wednesday February 2 2011 by Margaret </span>

Lovely just lovely ladies

Wendy so proud of you, what a way you dimples them deep, just beautiful

Peasie love your hair

Wendy just be prepared for more of this because it's gonna rain down on you girl

wait...how come u no come pan FB come beg me fi fren u Pm mi ur details cus mi want fi fass fi see the pics etc. Congrats on ur book signing even doe mi late. mi affi go buy the book. i did notice a few ppl have ASWDI in dem status a few weeks back but mi never pay attention and mi memba di satdeh pz was talking bout how she affi go pick up ur cake and i still never clued in. i would like to purchase a signed copy cus mi know u nah come up a dem bush bush place yah...how we gwine work dat out? mi can buy direct from you or mi affi go buy it and den send it come gi fi sign ie and send ie back come gimme

mi see tulip ask u bout ISBN etc and mi no see u post no details is wah wrong wid u.
    Your Liberty To Swing Your Fist Ends Just Where My Nose Begins

peasie....mi love yuh pretty pretty tights

di party look like it was fun wish mi coulda weh deh deh.
    Your Liberty To Swing Your Fist Ends Just Where My Nose Begins

Thanks Exced.. havea funny story bout dem dimples but dat is fi aneda day

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Ms Exced</div><div class="ubbcode-body">Lovely just lovely ladies

Wendy so proud of you, what a way you dimples them deep, just beautiful

Peasie love your hair </div></div>

Mi sey yuh is wan trying smaddy mi a tell yuh Vegas. \o/

LOL at least yuh honest sey yuh waan faas I tried to find you under the name &quot;Mildred Maggot&quot; and I cudden fine yuh soh dat mean a yuh havi look mi up. Please identify yuself prapaly cause mi owe certain people money an mi have to bi careful who mi let in

When yuh don look pan di pics ..mek mi know soh mi can unfren yuh back ..mi cyan mek people know sey mi know bush people like yuh

Arite as fi di book (sigh) Lawd yuh late like air frieght. Look dun pan mi signature down a battam.. Click pan di sinting weh sey &quot;<span style="font-weight: bold">A soh wi do it</span>&quot; an it will open up to di website. When yuh goh pan di website, wan big ole button sey <span style="font-size: 14pt">BUY NOW</span>. click pan it very genkly an mi wi get a notification. Mi wi sen yuh wan signed book through that process. Yuh si how easy dat is?

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Vegas</div><div class="ubbcode-body">wait...how come u no come pan FB come beg me fi fren Pm mi ur details cus mi want fi fass fi see the pics etc. Congrats on ur book signing even doe mi late. mi affi go buy the book. i did notice a few ppl have ASWDI in dem status a few weeks back but mi never pay attention and mi memba di satdeh pz was talking bout how she affi go pick up ur cake and i still never clued in. i would like to purchase a signed copy cus mi know u nah come up a dem bush bush place yah...how we gwine work dat out? mi can buy direct from you or mi affi go buy it and den send it come gi fi sign ie and send ie back come gimme

mi see tulip ask u bout ISBN etc and mi no see u post no details is wah wrong wid u. </div></div>