Boardite Group" /> Boardite Group RSS Feed" href="http://www.jamaicans.com/forums/external.php?type=RSS2" /> Boardite Group - Parenting, Family & Finance - RSS Feed" href="http://www.jamaicans.com/forums/external.php?type=RSS2&forumids=29" /> oh yes i am! - Page 31
  • Login:
- Powered by vBulletin" />

Welcome to the Community Forum. For boardites on facebook join our Boardite Group.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Page 31 of 81 FirstFirst ... 21293031323341 ... LastLast

Thread: oh yes i am!

Re: Alex and him madda

Look at that motherly hold That's a lovely pic Frenchie.

Exced, when yuh a go visit swing by an pick mi up. Dis wan call fi a road trip
    No Peasie - yuh cannot come! Cyar full arredi wid di grip dem

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Click to reveal.. <input type="button" class="form-button" value="Show me!" onclick="toggle_spoiler(this, 'Yikes, my eyes!', 'Show me!')" /></div><div class="ubbcode-body"><div style="display: none;">A weh Frenchie deh again? </div></div></div>
    <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: Nunya</div><div class="ubbcode-body">Yuh knoa, mi didda wonda if yuh didda go poas one pickcha whe yuh black out yuh yeye dem again...

Glad to see that common sense prevailed.

Lovely pic... </div></div>

Mi cudden desecrate dah picture deh

Mi wudda throw a bashment fi welcome him home if mi did deh pon di east coast. Mi nuh tink mi a go get di boardites fi come a Seattle

Yes too bad yuh nuh live a ny.

Glad to hear that baby boy continues to thrive
    “Not all those who wander are lost.” –J. R. R. Tolkien

What if you took your life back....LIVE like you MEAN IT~~~~~FL

dem kick mi outta di hospital tonight in a diplomatic way . mi did tink mi need fi hold him as much as possible but it turns out di 5 hours mi put in todeh may have been a bit much. him too young still and mi maybe overstimulating him. mi feelings did likkle hurt but mi waan di best fi di baby so mi leff out.

dem still a neglect him . him so damn easy him nurse now shared between him and anedda easy baby in anedda room. it not as bad as mi mek it sound and mi glad him doing better than the rest but mi nuh like see him just lay dung deh a do nutten and nuhbaddy nah look pon him. but dem know wah dem a do. just di new mother angst a kill me :-/

((((Frenchie)))) has a new mom mi know how you feeling but trust me then not neglecting him, them know wha them a do, just go with the flow.

Alex safe man

<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Originally Posted By: FrenchTickla</div><div class="ubbcode-body"> but dem know wah dem a do. just di new mother angst a kill me :-/ </div></div>

hush frenchie

motherhood thing kicking in wid you it is normal for you to want to be with alex 24/7

btw, have you grown two eyes in the back of your head yet? bettah goh check - it happens the second you give birth to bwoy pickney

Awe ((((Frenchie)))) they know what they are doing
    If they didnt you mommidar would tell you so.
    It seem like you grow you bionic ears and eyes already..but them just a start work. Give them few more days..them will start work properly. Mi cyan shut fi mine off since mi born this <span style="text-decoration: line-through">badbruk bwoy</span> Hunter.
    Hurt people, hurt people.

Hunter and Aden soon start give Alex pointers

Frenchie welcome to the &quot;BOYS CLUB&quot;

Yes good fi si di boys club growing Di girls dem need <span style="text-decoration: line-through">husbands</span> company

Gen - why yuh want har deh NY..yuh selfish eeh?
    FT- what shi meant to say was ..shi sarry yuh nat in DC
    <span style="font-weight: bold"> Click HERE 4 Info.. </span>